Jak na plynovy kotel, nebo jaky kotel vybrat, dalkove rizeni po IP nebo GSM

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Úterý Prosinec 2 15:06:28 CET 2008

Samozrejme cital. Ja uz som tu dost hoodne dlho  :-)
No taketo "pivne" uvahy nie vzdy az tak pamatam. Po niekolkych rokoch si to
zopakovat nemoze skodit. Ved "opakovanie je matka mudrosti".

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek"

Asi si pred tromi rokmi konferu este necital, alebo nie dostatocne pozorne.
Zakladne poziadavky na moderny kotol sme vtedy predsa dost presne
vyspecifikovali:
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2005-May/030359.html
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2005-May/031727.html
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2005-May/030417.html

Inak je to pamatny thread, zatlacam slzu pri spomienke nan vzdy, ked mi doma
zhasne svetlo pred vchodom (riadene a casovane z CMS, zazinane PIR senzorom
ktory je za rohom) a este nemam najdeny ten spravny kluc - napisal som tam
debilne kratku dobu 10 s a CMS sa mi nechce kvoli tomu otvarat...