Jak na plynovy kotel, nebo jaky kotel vybrat, dalkove rizeni po IP nebo GSM

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Prosinec 2 14:31:59 CET 2008

>Priznam sa, ze ja moc nerozumiem.
>Naco je dobre mat pripojeny kotol (chladnicku, pracku, ... ) cez internet ci
>GSM ?  Podla mna sa tieto veci maju starat same o seba. Aby som s nimi
>"debatoval" ked som niekde prec z domu povazujem za dost absurdne.
>Teda ak odmyslim machrovanie pred znamymi, ktori take nic nemaju   :-)

Asi si pred tromi rokmi konferu este necital, alebo nie dostatocne pozorne. Zakladne poziadavky na moderny kotol sme vtedy predsa dost presne vyspecifikovali:
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2005-May/030359.html
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2005-May/031727.html
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2005-May/030417.html

Inak je to pamatny thread, zatlacam slzu pri spomienke nan vzdy, ked mi doma zhasne svetlo pred vchodom (riadene a casovane z CMS, zazinane PIR senzorom ktory je za rohom) a este nemam najdeny ten spravny kluc - napisal som tam debilne kratku dobu 10 s a CMS sa mi nechce kvoli tomu otvarat...

wek