Jak na plynovy kotel, nebo jaky kotel vybrat, dalkove rizeni po IP nebo GSM

Serych Jakub Serych@panska.cz
Úterý Prosinec 2 12:28:01 CET 2008

Geminoxy THRi jsou prima kotle. Nekolik jich topim (tri uz pres rok, dalsi
dva od leta) a zatim s nimi nejsou zadne problemy. Jsou male, relativne tiche
a pri pohledu pod kapotu se mi zdaji docela poctive vyrobene. Ja je mam
rizene Siemenzackou regulaci RVS, ktera nabizi nekolik typu pridavnych modulu
dalkove spravy (zadny nemam, protoze to stoji velke penize a ve vetsine
pripadu to neni nutne, sam regulator je dost inteligentni a panelak se vsemi
jeho potrebami ureguluje bez jakychkoliv vnejsic hasahu).

Docela me prekvapil pokles spotreby na zhruba polovinu (pri zvyseni tepelneho
komfortu) oproti puvodni kotelne s kotli z doby bolsevizmu. Samozrejme tyhle
jsou kondenzacni, tamty nebyly, ale i tak me velikost uspory prekvapuje.
Cekal jsem tak maximalne o 30% mene a ono to v pohode kleslo na polovinu.

Pekny den

Jakub Serych