Re: Tiskárna Canon IP4200 a zkusenosti

aze azehw@volny.cz
Úterý Prosinec 2 10:19:15 CET 2008

Nevím zda vám to pomůže, našel jsem zajímavou rozsáhlou nabídky inkoustů a
tonerů (m.j. pro mou OKI celou sadu za cenu nižší než u nás jeden kus....)
Zde:
http://stores.ebay.de/Gunstig-Tintenpatronen-und-Toner_W0QQcolZ4QQdirZ1QQfsubZ0QQftidZ1QQtZkm
AZE

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, December 01, 2008 1:12 PM
Subject: Re: Tiskárna Canon IP4200 a zkusenosti

Puvodni zprava ze dne 1.12.2008 od RV:

> A nejak vic rozepsat by ses nemohl? Vicemene vaham mezi Epson R2880
> a Canon Pro 9000. Cena stejna, pocet inkoustu stejny a tak mi chybi
> v podstate jen nejake srovnani ohledne kvality tisku a
> naklady/vydatnost naplni.

Naklady a vydatnost naplni u inkoustovych tiskaren nejak moc
neprozivam, protoze toho tisku neni zase tolik, aby se to vyplatilo
zkoumat. Inkoustem tisknu obcas nejake fotky a take cedecka. Kvalita
tisku je suprova, s Canonem srovnavat nemohu, protoze zadneho nemam,
mohu jen doporucit Epson, se kterym mam velmi dobre zkusenosti od sebe
i od zakazniku, takze nemam duvod menit.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz