Priklad navrhu elektronkoveho zesilovace

aze azehw@volny.cz
Úterý Prosinec 2 09:58:00 CET 2008

To byste asi musel zabrousit do nějaké staré literatury, tyto věci bývaly
velice podorobně popisívány. Časopisy Radioamaték, Krátké vlny, ale i knihy,
Radiotechnika a podobné tituly.
Záleží na tom, co chcete, zda i výpočty a návrhy výstupních traf,
usměrňovačů a podobně, to tam také je.
Já mám také celou složku schemat z netu, jsou to různé variace, více méně
podobné.
AZE

----- Original Message -----
From: "JD" <jirkonf@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 02, 2008 9:48 AM
Subject: Priklad navrhu elektronkoveho zesilovace

Zdravim HW,

po delsi dobe mam konecne nejaky cas se zase venovat bastleni a rad byc si
pohral s elektronkovym zasilovacem.

Docela rad bych do tematiky proniknul trosku hloubeji nez ze zkusim postavit
neco podle schematu z netu - a tady narazim na problem - k dispozici je
spousta schemat, ale nikde se nemuzu dopatrat kompletne popsaneho navrhu,
kde
by bylo popsano nejake ze zakladnich zapojeni - treba 2cinny zesilovac ve
tride AB uplne "od piky" (tento odpor bude mit 470R protoze z charky elky
odecteme toto a toto, a odpor vypocteme takto a takto). Nemuzu se totiz
zbavit dojmu, ze vsude po webu je spousta schemat ktere od sebe autori vice
mene kopiruji a pozmenuji podle elektronek ktere maji k
dispozici "experimentalnim zpusobem". Nachazim totiz velice podobne
zapojeni,
kde je treba jednou v katode lampy polovicni odpor nez ve druhem zapojeni,
jinak se to prakticky nelisi, atd...

Nemate nekdo odkaz na nejaky takovy navrh? Asi me nenapadaji ta spravna
slova
pro strycka googla :(

Diky

JDrozd