extralevny vyrobce PCB?

Zdenek zdej@atlas.cz
Úterý Prosinec 2 06:41:13 CET 2008

Ten barevny rezist me taky zaujal. Kdysi jsem se ptal v PCB, kde
objednavam spoje, proc pouzivaji zrovna zelenou barvu. Pry kvuli
kontrastu pri kontrole, ale to asi modra nebo cervena splnuje taky.

(Kdyz uz jsem z estetickych duvodu presel z cernych svorek na modre, tak
by se mi libil i modry rezist. :-)

Zdenek