extralevny vyrobce PCB?

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Úterý Prosinec 2 01:15:35 CET 2008

Ja to pocital a u vzorove dvoustrane desky 125x80 fr4 35um, potisk na obe strany,zlaceno
vychazi 1ks u Printed na 61.69€ u cinanu i s postovnym a Paypal na 40,14€
pri 10ks je pomer 133.1€ ku 78.3€ ve prospech cinanu,
pri 100ks pak 420€ ku 287€
dodaci lhuta u Printed zvolena 4 tydny, pro cinany hovori vyber ze 6 barev rezistu, printed ma jen fadni zelenou.
Minimalne podle fotek na webu to nejsou zadni troskari a vybaveni maji solidni.

Pristi zakazka jede do ciny, jak to tak vidim, v CR budu nakonec kupovat jen rohliky a to jen diky pomalosti posty :-)