OT Tak ma ti norski studenti zasa raz vytocili...

milan milan@bastl.sk
Pondělí Prosinec 1 23:15:58 CET 2008

> Ja viem. Ako inak by som mohol nadavat na to, ze tie warningy su vsetky nahadzane na zaciatku? :-)
> Demencia studenta spociva v tom, ze ak raz maju direktivu .list, a ja ju tam mam (mozete si overit), tak zrejme ten listing chcem, bez ohladu na to ci nejake -l je pridane alebo tickbox je alebo nie je zaskrtnuty... Naco ine by ta direktiva mala akoze sluzit?

Ak si dobre pamatam, tak direktivy .list (pripadne  .nolist) obvykle
sluzili na riadenie formatu, resp. obsahu  listingu - specifikovali, co
v listingu chcem a co nie (naprilkad vynechat casti, ktore su uz
odladene, to malo hlavne vyznam, ked sa listingy este tlacili a chyby
hladali s ceruzkou - aj taku dobu pamatam :( )

To, ci sa listing ako taky generuje alebo nie sa obvykle urcovalo
prepinacom (tym -l). Asi zavisi od assembleru,  ci listing generuje by
default aj bez prepinaca alebo nie.

Milan