Topeni klimou

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pondělí Prosinec 1 15:54:19 CET 2008

Na zahrade topime v kamnech a je to podobne. Mistnost s kamny je
pretomena, ale v sousedni mistnosti je zima. Zkouseli jsme si pomahat
ventilatorem a je to sice lepsi, ale ne o moc. Bud nechavame
ventilator bezit ve dverich nahore, aby foukal teply vzduch do chladne
mistnosti, coz ale podle mne moc ucinku nema (je pravda ze chata je
vetsinou hodne prochladla, takze Vam by to mohlo stacit) a nebo ho
nechavame v teple mistnosti foukat od zeme nahoru. Dvere samozrejme
otevreny. Toto rozhodne snizi miru pretopeni ve vytapene mistnosti a
to tak ze znatelne. Co se tyce vytapeni te druhe, tak tam ja osobne
ani v jenom pripade nepoznam moc rozdil mezi bezicim a nebezicim
vetrakem, nicmene predpokladam, ze cim vice se v jedne ochladi, tim
vice se v druhe ohreje. Kam jinam by ten teplej vzduch sel, ze?

Honza