obvody okolo procesora 8080

Jaroslav Rybarik rybarik@xtech.sk
Pondělí Prosinec 1 15:00:12 CET 2008

Presne kvoli tomuto som si po neviem kolkych rokoch spravil FET sondu do
rucky osciloskopu, lebo som tomu ani ja moc neveril. signal sa vycistil
a harmonicke boli zretelnejsie :)
Hlavne je podozrive to, ze na kazdom dalsom vystupe posuvneho registra
je ich amplituda mensia, az na jednom z vystupov zmizne uplne. To bude
ta hranica, ked sa logicky obvod prestane spravat analogovo a rozhodne
sa neprenasat sinusovky...

Jaro