AVR JTAG MCU - bootloader

Horky Ales PENAM HorkyA@penam.cz
Pondělí Prosinec 1 13:55:32 CET 2008

Kdysi jsem si stavel podle MCU taky AVR JTAG ("AVR-JTAG-ICE na homemade DPS") a měl jsem jsem uplně stejný problémy. Nakonec jsem se mi ozval někdo tady z konference kdo mi poslal Binárku (nebo HEX - už si to přesně napamatuju) kterou jsem nahrál do procesoru a JTAG fungoval. Když mi minule odešel procesor (poslal jsem mu po programovacím kabliku "trošku" větší napětí, vycucl jsem si obsah z druhého procesoru (mam hotovy dva kusy) nahral do nového a jelo se dal. A bez bootloaderu.

Horký Aleš

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of magixe@volny.cz
Sent: Monday, December 01, 2008 1:39 PM
To: HW-news
Subject: Re: AVR JTAG MCU - bootloader

Takže AVR jsem vymazal a znu načetl pro kontrolu vymazání. Otevřel
jsem BOOT.HEX soubor nahrál do AVR zverikoval. Fuse bity nastaveny
dle návodu
(obrázků) http://www.scienceprog.com/wp-content/uploads/2006i/JTAGICE/Bootloader_fuses.JPG

Bootloader je nahrán a vše OK .

Odstraním propojku pro ISP programování. Přopojím modulek k napájení
a COM portu - a AVR studio 4.14 i 3.15 mě hlásí že nalezl ATMEGA168
a tato volba nelze změnit.
přitom MCU je ATMEGA16. Update z AVR studia pochopitelně nefunguje.

V návodu se jim ale bootloader hlásí správně
http://www.scienceprog.com/wp-content/uploads/2006i/JTAGICE/avrjtag_avrstudio1.png

Proč ty nejjedoduší věci nikdy nefungují ??? :-)

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3653 (20081201) __________

http://www.eset.cz