AVR JTAG MCU - bootloader

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Pondělí Prosinec 1 11:45:16 CET 2008

Skusali ste bootloader z tej stranky? Su tam 2 odkazy:
Bootloader ( http://www.scienceprog.com/wp-content/uploads/2006/11/boot.zip )
Alternative bootloader (
http://www.scienceprog.com/wp-content/uploads/2006/11/avrboot.zip )

Uz si presne nepamatam, no zda sa mi, ze mne to chodilo na prvy krat s
tym prvym bootloaderom. Verziu AVR Studia si tiez nepamatam, maximalne
4.12.

Nepisete explicitne ako nastavujete fuses.. Po napaleni bootloadera
treba zapnut fuse BOOTRST, potom pripojit k AVR Studiu, nahrat upgrade
a potom opat treba vypnut BOOTRST.

S prepojkou na DPS to robite spravne - spojena ma byt, len ked
programujete cez ISP (PonyProg), ci uz load firmware alebo zmena
fuses.

miro