OT [Energetika] Zajimavy zpusob vyroby el. energie

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pondělí Prosinec 1 10:02:07 CET 2008

Ve Satech a ve Spanelsku je stavi v pousti. Navic je to oblast s vysokym poctem slunecnich dnu.

Michal
  ----- Original Message -----
  From: RV
  To: HW-news
  Sent: Monday, December 01, 2008 9:34 AM
  Subject: Re: OT [Energetika] Zajimavy zpusob vyroby el. energie

  Me se slunecni elektrarny vubec nelibi at uz pracuji na jakemkoli
  principu - jsou totiz narocne na prostor, ktereho je cim dal mene. Navic
  je problematicka udrzba tech samotnych zrcadel - rychle se zrcadla spini
  a klesa ucinnost. V mori a jeste neavic pod vodou by to nikomu neprekazelo.

  Ona ta elektrarna v mori (stejne jako vetrna) je vlastne stejne slunecni
    elektrarna. Akorat jako kolektor je vyuzita prirodni a prirozena
  plocha more.

  Radek Vicek