OT Tak ma ti norski studenti zasa raz vytocili...

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Prosinec 1 09:53:36 CET 2008

>Este som si pre uplnost som sa prepol do "stareho" asemblera (ale novsia verzia ako mam doma), tomu sice tie #define kupodivu nevadili, ale ich aj ignoroval, a zato mu tie r0x vadili, takze som ich prepisal rucne a prelozilo to spravne, makra boli OK.

Pre uplnost, ta "najnovsia verzia stareho asembleru" mi neprelozila instrukcie kde boli explicitne uvedene r0x, napr. mov r08,r10; ale nemala ziadny problem s .def X0_7=r07 a aj ho pouzila spravne. Tomu hovorim, ze v tom maju system.

wek