OT Tak ma ti norski studenti zasa raz vytocili...

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pondělí Prosinec 1 09:00:57 CET 2008

Zlaty dobry mokrochip... Tam aspon funguje IDE a C spolahlivo. Ale mas
pravdu, ak by som dnes vyberal tak prejdem na x51 od Silabsu alebo
Dallas. Tie nemaju konkurenciu a C je tiez dnes uz zdarma.

A.