Re: Převod s-video (s-vhs) -> kompozit

Martin Persich persich@transcon.cz
Neděle Srpen 31 21:20:10 CEST 2008

Na bastlení to asi nebude tak zlé. Ale při sériové výrobě máme zkušenosti,
že již i pasta na sklonku své zaručované trvanlivosti délá při rozteči
vývodů 0,5 mm někdy problémy (jak již bylo zmiňováno, nějak se
ztrácí homogenita a dělá to kuličky).
Martin. persich@transcon.cz

----- Original Message -----
From: "Vláďa Anděl" <vaelektronik@vaelektronik.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, August 31, 2008 8:02 PM
Subject: Re: Převod s-video (s-vhs) -> kompozit

Oficiálně má životnost půl roku, ale měl jsem jednu 2 roky a neztvrdla.
Jednu mám ještě déle, jen jí už rok nemůžu najít. Po roce není tak kvalitní,
připadá mi že častěji dělá okolo spojů kuličky cínu. Pro účely bastlení je i
za 2 roky dobrá. V PS mají pastu jiného výrobce a za polovinu, ta za půl
roku ztvrdla dokonale.
Anděl