Nabidka prace

Prichy prichy@volny.cz
Neděle Srpen 31 12:59:03 CEST 2008

  super, tebe to napadlo, pani jsem musel poradit, ze
strejcek google umi i vyhledavat........

plne souhlasim s tvymi nazory (ktery myslim ramcove znam)

a prave proto mi vychazi "prodavani parku v rohliku" lepe
(delam pro sebe, co udelam to mam, jsem mene zavisly na
ignorantech....i kdyz ani toto se neda vyloucit).

ale dostali jsme se k mym nazorum (nasim) a jinam
chtel jsem spis apelovat na to, ze personaliste je vesmes
banda ignorantu misty bez potrebneho rozhledu
na to, aby spravne posoudili lidi od "lepsiho delnika"
(technika) vyse.

Zajimalo by mne, kolik z nich si precetlo byt jedinou
knizku o lidske psychologii ...