Re: Převod s-video (s-vhs) -> kompozit

Neděle Srpen 31 10:01:46 CEST 2008

Možná když zahrabu v počítači, našel bych tam plošný spoj ve Formice a mohu
ho někam vystavit jako gif třeba na 600 DPI.
Anděl
----- Original Message -----
From: "Pavel Krafčík" <hw@pjk.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, August 31, 2008 8:33 AM
Subject: Re: Převod s-video (s-vhs) -> kompozit

Dík

prostuduju a vyrobím. Upgradoval jsem svoji historickou kartu AGP Radeon
9000 Pro na AH3650, protože stará 9000 má jen jeden výstup DVI-I.
Zjistil jsem, že je docela problém připojit starou TV, která má klasický
Scart s kompozitem a RGB. Na nové kartě mám výstupy VGA, DVI, HDMI,
s-video a Y/Pb/Pr. Klasické kompozitní video, nebo RGB jsem nenašel a to
ani jako výstup, ani jako možnost u nastavení karty. Avidentně je moje
TV podle výrobců elektroniky taky na odpis.

Pavel Krafčík