[OT] Strikaci pistole - bylo Barvy pro vnejsi prostredi

Pikulik picom@volny.cz
Neděle Srpen 31 08:52:09 CEST 2008

> A da se u elektrickych jit i do levnych vyrobku, nebo je tam
> nejaky kriticky parametr, za ktery "se plati" a ktery na levnych
> pistolich zasadne omezi pouzitelnost ?

Lepší pistole mají píst ze slinutého karbidu.
Některé hrubší barvy se nesmí použít, vydřou rychle píst.

> A daji se elektrickymi pistolemi (ktere maji na rozdil od vzduchovych
> nadrzku dole) strikat vodorovne nebo skorovodorovne plochy  (strecha) ?

K některým el. pistolím jsem viděl prodávat ohebný nastavec na trysku
Střechu bych rozhodně nestříkal, ale natíral válečkem.