Převod s-video (s-vhs) -> kompozit

Pavel Krafčík hw@pjk.cz
Neděle Srpen 31 08:33:34 CEST 2008

Dík

prostuduju a vyrobím. Upgradoval jsem svoji historickou kartu AGP Radeon
9000 Pro na AH3650, protože stará 9000 má jen jeden výstup DVI-I.
Zjistil jsem, že je docela problém připojit starou TV, která má klasický
Scart s kompozitem a RGB. Na nové kartě mám výstupy VGA, DVI, HDMI,
s-video a Y/Pb/Pr. Klasické kompozitní video, nebo RGB jsem nenašel a to
ani jako výstup, ani jako možnost u nastavení karty. Avidentně je moje
TV podle výrobců elektroniky taky na odpis.

Pavel Krafčík