Nabidka prace

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Srpen 30 21:43:06 CEST 2008

Pridam takovou malou zivotni zkusenost.
Behem rozvodovych zalezitosti a dalsich xy problemech (nikoliv v podnikani
nebo praci) jsem si zazil tzv. vyhoreni.
Nikomu to nepreju. Je to dost drsne. Pomalu se z toho dostavam a jedine, co
mi pomohlo, ze jsem financne zajisteny.
Nepotrebuji "pracovat", tim nechci rict, ze nechci. Kontaktoval jsem nekolik
firem se socialnimi programy a to vcetne treba ZOO Praha s tim, ze budu
pracovat i zadarmo a vubec jsem nehovoril o nejakych problemech. Ja je ani
nemam, jen proste potrebuji mezi lidi. Na zapade je to bezne, ze lide, kteri
jsou financne zabezpeceni, tak delaji takoveto charitativni prace.
Nedostal jsem jedinou odpoved !
Zadarmo proste nikoho nechteji a nebo se k tomu u nas nedokazi postavit a
nebo si predstavit, ze praci budete delat jen proto, ze vas to bavi. Asi je
to u nas doposud nezvykle.
Tak hezky den.
PS: momentalne delam v recepci velke organizace, trochu si promrsknu D a A a
jsem spokojeny. Trochu nuda, ale jak jsem psal, jsem mezi lidma a to jsem
potreboval.
Jindra Polivka

Nebo se mozna ani neboji, jen nedokaze odhadnout lidi
nepozna "jakeho delnika", protoze tak si jako technik
svym platem posledni dobou pripadam :-D vzit
ci jakeho nevzit.
Ceska predstava, ze nekdo dela mistra ci vedouciho vyroby
u nas (ted myslim zamestnanecka pomer i stredni a vetsi firmy)
je, ze......" jeee, ja jsem mistr (vedouci) nemusim nic delat
jen buzeruji lidi"...
----- to, ze nasledne neumi ani pustit vyrobni linku
(coz mozna nekdo namitne, ze to nemusi umet) je spis ostuda
pred vyssim  managementem ze zahranici, ktery to vetsinou umi
( a nekdy sunda i sako a pomaha pri opravach).

Takze jak rikam, sladnik v tescu (prazdna hlava po praci)
a pak neco sveho a jsem na tom daleko lepe, nez nekde
"trhat" rekordy na to aby mi dal nekdo o dvojku vice
nez je prumerny delnicky plat.

:-D