Pracovn? deska v kuchyni - dubov? masiv

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Srpen 30 21:32:47 CEST 2008

zoodiskus@vol.cz napsal(a):
> To chce poradne noze :-)

prave ze mam poradne noze a je mi jich lito - proto jsou kucharska
prkenka mekka - je levnejsi vyhodit jednou za cas prkenko nez noze za 30kKc

> Podle mych zkusenosti drevenou desku, jedno z ceho nelze primarne primo
> pouzivat jako pracovni tzn. krajet na ni maso ci zeleninu, tedy lze,
> ale pri castem pouzivani vydrzi jednotky let.

Souhlasim - od toho jsou prkenka - aby se nepracovalo primo na stole -
hygiena a zaroven to setri nuz

My jsme sahli po kameni
> presneji po zule a jak rikaji stalete zkusenosti z piteven, to je na
> veky a rozkrajite na tom kde co bez rizika poskozeni :-).

No bez rizika poskozeni stolu ano. :-)

RadekCX