Nabidka prace

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Sobota Srpen 30 20:12:41 CEST 2008

Obvolavat agentury je jen jedna z moznosti, ta druha je primo oslovit
firmy - tu bych doporucoval.

Misto programatora v Delphi drzene pro kamose a inzerovane jen aby
bylo ucineno zadost vnitropodnikovym predpisum mi pripada dosti
nepravdepodobne. Spis jim opravdu nestacila ta kvalifikace, nebo jste
se jen v zivotopisu malo chlubil a vytahoval :-) Takova mista
pro zname samozrejme existuji ale programator to nebyva, ten musi
obvykle opravdu neco umet :-)

Nebo jim nevyhovovalo neco jineho ale nechteli to rict. Udajne pomerne
casta taktika.

Ales Prochaska