Nabidka prace

Prichy prichy@volny.cz
Sobota Srpen 30 19:30:44 CEST 2008

Nebo se mozna ani neboji, jen nedokaze odhadnout lidi
nepozna "jakeho delnika", protoze tak si jako technik
svym platem posledni dobou pripadam :-D vzit
ci jakeho nevzit.
Ceska predstava, ze nekdo dela mistra ci vedouciho vyroby
u nas (ted myslim zamestnanecka pomer i stredni a vetsi firmy)
je, ze......" jeee, ja jsem mistr (vedouci) nemusim nic delat
jen buzeruji lidi"...
----- to, ze nasledne neumi ani pustit vyrobni linku
(coz mozna nekdo namitne, ze to nemusi umet) je spis ostuda
pred vyssim  managementem ze zahranici, ktery to vetsinou umi
( a nekdy sunda i sako a pomaha pri opravach).

Takze jak rikam, sladnik v tescu (prazdna hlava po praci)
a pak neco sveho a jsem na tom daleko lepe, nez nekde
"trhat" rekordy na to aby mi dal nekdo o dvojku vice
nez je prumerny delnicky plat.

:-D