Nabidka prace

pavlp pavel pa-vep@atlas.cz
Sobota Srpen 30 18:55:42 CEST 2008

Jo je to těžké, pokud se ucházíte o zaměstnání a ukážete svoje schopnosti a má o tom rozhodovat někdo kdo je na tom hůře než vy, nevezme vás, protože by jste mohl ohrozit v budoucnu jeho pozici.
A jít na personální agentůru, to je pro schopného ITáka ponižující, takže tam taky raději nechodit, takže shrnuto,podtrženo, pokud není někde známý tak se tam jednoduše nedostanete , nejlépe je mít známého majitele firmy, nebo ředitele, který zná vaše schopnosti, jinak je to těžké.

vývoj software   http://visualprog.cz