OT: Re: Pracovn? deska v kuchyni - dubov? masiv

Pavel Krafčík hw@pjk.cz
Sobota Srpen 30 14:02:08 CEST 2008

Dobrý den,

tak jsem našel dodák, je to buk a je to slepenina špalíčků.

Jako prkénko se to samozřejmě používat bude. (Proč? Protože prostě
proto, no) Takže když se proti něčenu nedá bojovat, je třeba eliminovat
škody.
Buk mi na krájení přijde přijatelnější než plastové a skleněné europrkýnko.

Rozhodl jsem se, že počkám, až mi známí přivezou Behandlu z Ikei. Dost
lidí jezdí do Prahy za prací a do školy, tak typuji, že 1-2 balení se
sejdou.

Pavel Krafčík

--
Pavel Krafčík