zase ADSL rychlost upload ??

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Sobota Srpen 30 12:31:22 CEST 2008

Každé "slušné"(záměrně nebudu uvádět které, neboť to skutečně není problém) zařízení připojené k DSL(ADSL) má interní test linky na zpoždění, zeslabení atd. Zkuste tedy otestovat linku vlastním(půjčeným) zařízením a nějak zvlášť se nespoléhat na rady O2.
S pozdravem,
                     Miloš Dašek
P.S. S Uploadem obvykle nebudou problémy do určité rychlosti, cca 1,3Mb

----- Original Message -----
From: "Kubat Tomas" <tomas_k@comap.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, August 30, 2008 12:15 PM
Subject: RE: zase ADSL rychlost upload ??

me jde jen o to, jestli se da nejak "vynutit" pripojeni na 8192, ackoliv me to doma jede(platim ted) jen 2048, ze
by z toho zbyl alespon ten upload 512 a ne 128 ... ted to doma jede realne 1500/80 ...
jestli je upload pevne zvazany v pomeru s downloadem, tak jsem samo v ....
coz jsem si asi uz odpovedel, ze to tak je.
potrebuji pripojeni do prace a tam na uploadu dost zalezi.
tomik.