Logovani RS232

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Srpen 30 10:20:47 CEST 2008

> No tady jde spis o to, k cemu k DOSovem PC, urcenem k logovani,
> pripojovat mys.

K nicomu. Len som upozornil na tuto moznost - t.j.ze z nejakych dovodov tam ta mys bude a bude sa trebars chviet podlozka na ktorej je postavena. Som tym chcel poukazat na to, ze prebytok hardwaru u PC je potencialny zdroj problemov.

> A myslim, ze bez driveru to IRQ generovat nebude. Obsluhu mysi jsem
> na urovni HW registru nikdy nepsal, ale predpokladam, ze pro provoz
> se musi do ni poslat nejaky enable. A taky to bude chtit povolit INT 12.

U PS2 je mys pripojena na tu istu 8042 ako klavesnica; ale je mozne, ze kym sa ieco v nej nepovoli tak to hardwarove preruseia nebude hadzat - neskumal som.

wek