Re: Logovani RS232

Delphin delphin@post.cz
Sobota Srpen 30 01:24:42 CEST 2008

> program zakuckává u¾ pøi 8000 byte za sekundu, tak je nìco hodnì ¹patnì.
>
> A co presne?

Jak co přesně ? Prostě všechno. Evidentně program smazat a napsat ho celý znovu od začátku tak, aby se za něho programátor nemusel stydět. Milý pan programátor má k dispozici dualcore na 2-3 GHz, paměti na 667-800-1066-1333 MHz a jestli s tímto vybavením nedokáže zapsat a zobrazit 8000 byte za sekundu, tak to radši aby šel pokládat dlažební kostky, tam bude užitečnější.