piatok: magic switch

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Srpen 29 22:23:55 CEST 2008

Toto mohlo celkom dobre fungovat. Mainframe boli plne drotov a konektorov a spojov, a lahko sa mohlo stat, ze nejaka zem uletela na nejakom ciastocnom studaku - to muselo byt tazko zistitelne. Niekomu proste ten kram nefungoval dobre, tak tam dorobil ten drot ktorym "vylepsil" zem na kostru; ale isty si nebol, tak to dal na prepinac; no a nalepil tam tie srandovne napisy.

Ja osobne mam rad, ak ma zariadenie alebo program v sebe nejaku pointu, fintu, a moze byt aj bylku zlozitejsia. Ale zahady takehoto druhu z hlbky duse nenavidim a neznasam. Pre toto som aj mizerny servisak, lebo sa nesnazim veci opravit ale prist na to, preco nefunguju.

wek