Logovani RS232

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Srpen 29 14:39:00 CEST 2008

Tak ze jsem to cislo uvedl. Ja tam datovy tok pres 62 kbps pri rychlosti
115kbps. Vim ze je to uz celkem dost na hrane, nekdy se terminal chytne
spatne kdyz se spusti nacitani ve spatnou chvili, ale zaprve k tomu
nikdy v paxi nedojde aby zarizeni nabehlo uz jako prvni a za druhe neni
jina moznost, uz takhle ziskavam polovinu nebo spise desetinu dat ktere
bych potreboval, ale neni sila dokopat se k tomu udelat v FPGA
Ethernetovy radic (i kdyz mam PHY vrstvu na desce) a k tomu vytvorit
software do PC. Mimo "standardni" rychlosti UARTu tyk jit nechci i kdyz
jsem si vyzkousel ze to FPGA dokaze vychrlit v 200MHz taktu, ale
interface ala MAX3232 to uz jaksi nechtel akceptovat (potvora) a Bray
taky takovou volbu jako 200 000 000 bps nema. :-P

Tosa