Logovani RS232

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Srpen 29 14:28:39 CEST 2008

>Momentálnì se nechystám nic psát, jen jsem chtìl ilustrovat, ¾e jestli se program zakuckává u¾ pøi 8000 byte za sekundu, tak je nìco hodnì ¹patnì.

A co presne?

Ze autor neskumal ako sa sprava kniznica ci nastroj, ktory zvolil na zobrazovanie, za medznych okolnosti? Pouzil nie najvhodnejsi pristup, ale trebars taky ktory mal poruke, vedel ho pouzit a netravil cas ucenim sa niecoho ineho?

Mimochodom, zakucka sa aj hypoterminal. A samozrejme starucky dosovsky term95 v dose na nejakej obskurnej 286 nema praziadny problem. Co je potom vlastne zle? (to je uz taka vikendova otazka samozrejme)

wek

PS. Ako presne ste dospeli k cislu 8000 byte za sekundu?