Re: Logovani RS232

Delphin delphin@post.cz
Pátek Srpen 29 13:05:34 CEST 2008

> Nj pokud, ale realita byva u ruznych programu jina. Vypsani 8000 znaku
> za sekundu s tim ze se hromadi v historii komunikace mi taky neprijde
> zrovna vec ktera by sla bez problemu. Bray to resi tim ze se historii po
> dosazeni urcite hodnoty znaku vymaze. Narocny proces bezici na pozadi
> tomu ale i tak dava celkem zabrat na celkem slusnem PC.

Ale mě nezajímá realita jiných programů, mě zajímá spíše osobní zkušenost, shodou okolností jsem si loni vyzkoušel přijímat audio mikro-law 10 kHz ze sériové linky, dekomprimovat to, přehrávat to na zvukovce, zobrazovat křivku, zjišťovat maximum a minimum křivky kvůli automatickému řízení hlasitosti, průběžně vypisovat hexa hodnoty a CPU bylo vysmáté na 15%.

dtto, problémy začínají až od 2047 GB.