OT: O dolezitosti upratovacky v elektronike, was: Tesla Piestany - pre milovnikov historie

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pátek Srpen 29 09:58:22 CEST 2008

nasiel som upratovacku
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/upratovacka1.jpg :-)
a aj jednu z tunela kde upratovacky nemozu chodit a tak to aj vyzera
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/upratovacka2.jpg
Inak s tymi monitormi to sedi, uz sa mi to tiez stalo viac krat. Kym sme
tu mali taku starsiu pani tak ta poctivo pouztierala prach z podlahy,
vysypala smeti, kazdy tyzden utrela telefony a postierala prach z okenic
a zo stola (tam kde nebol na stole bordel). Chodievaju okolo 8-mej takze
to som vacsinou este v robote tak sa ma vzdy pytala ci chcem aj mokrou
handrou umyt moju antistaticku podlahu v labaku, lebo na tej gume sa
chyta dost bordelu.
Teraz mame take mlade, striedaju sa asi kazde 2 mesiace a ta fiflena
ledva vysype smeti...
Uz ani upratovacky nie su to co byvali.
b.