Tesla Piestany - pre milovnikov historie

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Srpen 29 00:14:24 CEST 2008

Sajrajty to su; ale IMHO to pokojne mohol byt trebars aj chlorovodik. Ten sa vcelku prezit da, len ma clovek taky troha stiplavy pocit v ustach... ;-)

Inak technologicka disciplina je potvora. Na skole nam isty docent spominal, ako v Roznove riesili problem premenlivej kvality elektroniek. Statisticky po dlhodobom pozorovani a skumani pricin zistili, ze problem s kvalitou je najma v lete. Tie babky co tam tie elektronky skladali si nosili do roboty jablka, jedli ich tam priamo v dielni, no a tie letne jablka su take tvrdsie, takze to z nich striekalo rovno na tie rozrobene systemy... ;-)

wek