Spravny rozmer DPS

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Čtvrtek Srpen 28 21:37:32 CEST 2008

> Patrne to chcete na efekt a nejlepsi efekt vykazuje 2:3 nebo 3:4.
> Pokud si rozmer muzete skutecne zvolit jaky chcete, potom samozrejme ideal
> je 1:1, statisticky budou nejkratsi cesty (neby alespon by mely byt).

Kratke cesticky vedou ke ctvercove desce, ale moznosti jiste budouci
variability pri montazi zase naznacuji ze obdelnik je lepsi ale zase pomer
stran 1:2 je na povazenou - uz asi prilis dlouha nudle, ktera by ohrozila
efektivitu navrhu DPS

 - ptal jsem se protoze jsem si myslel, ze elektrotecnici maji neco jako
strojari - tabulky "vyvolenych rozmeru"
 - kdyz strojar potrebuje treba prumer 10 mm +- autobus mrkne do tabulky a
tam ma treba 9.6 mm, protoze to je X ta mocnina nejakeho zakladu a tudiz je
pravdepodobnejsi ze do budoucna sezene v tomto rozmeru treba hridel do
vyvrtane diry, nebo ozubene kolo nebo kdovico o cem ted ani netusi ze to tam
bude namontovane ....

Zdravi Petr Kubac