OT: Licence SW od MS

Karel Minarčík karel.minarcik@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 28 20:17:30 CEST 2008

Ja mam prave v praci ve VMWare downgr. vista business multilicenci na
XP, takze mne zajima jak by se to chovalo pri OEM verzi
(pro pripad ze bych si je domu koupil abych je provozoval pod linuxy
ve virtualu). A obetovat 3000kc abych pak zjistil ze je nemuzu pouzivat
je dost. Krabicovou verzi zas nemuzu downgradovat na XP... zacarovany kruh.

Karel