OT: Licence SW od MS

Karel Minarčík karel.minarcik@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 28 18:32:36 CEST 2008

Ciste teoreticky, dejme tomu ze si koupim novy NB/PC s WXP/Vista OEM, windows aktivuji
(dle webu MS je aktivace zrejme vazana na cislo zakladni desky).
Behem zaruky mi odejde zakladni deska, PC/NB dam do servisu, tam desku vymeni,
sw na HDD si nebudou všímat, windows jelikoz uz byly aktivovane normalne pojedou dale...
Doposud to je v poradku, ale podle mne nastane problem, kdyz budu potrebovat windows
preinstalovat, coz muze byt davno po vymene MB. Pri opetovne aktivaci se zjisti jine
cislo zakl. desky.... Je to nejak osetreno? Nemel by prodejce pri reklamaci pri vymene MB
poskytnout novou licenci XP/Vista?

Karel

/