OT: Licence SW od MS

Kastil lordgalloth@gmail.com
Čtvrtek Srpen 28 14:14:12 CEST 2008

Ono je otazkou, jak moc je to klicka a jak proste podvod. Kdyz si mamka
poridila zivnostnak, tak si sli koupit legalni XP do obchodu. Tam jim
prodali XP EOM ke klavesnici. Kdyz jsem druhy den cetl licenci, tak tam
bylo primo napsane, ze EOM se nesmi vazat na klavesnici, mys,...

Takze to co rika obchodnik ze jde nemusi byt vzdycky pravda. Docela by me
ale zajimalo, koho by to byl problem, kdyz by se na to prislo, jesli mamky
(ona pocitac pouziva) nebo prodejce ktery ji vlastne prodal piratsky
software.

Honza