Logovani RS232

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Čtvrtek Srpen 28 13:09:31 CEST 2008

Mam neco hotove pro textove protokoly, uklada to casovou znacku za koncem radku.
Ale je to pod DOSem - jede mi to na Geode.
Mohu poslat
(A taky mi lezi v supliku deska s Vinculum, neni cas...)

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: Petr Tošovský
  To: HW-news
  Sent: Thursday, August 28, 2008 12:48 PM
  Subject: Logovani RS232

  Zdravim osazenstvo.
  Poradte mi prosim nekdo software, ktery bude splnovat nasledujici:
  - logovani komunikace (pouze ukladani znaku) na COM portu PC (i USB
  emulace) = ocekava se pouze prijem
  - zaznam pro rychlosti az 115kbps
  - logovani je mozne provadet automaticky = spustim program z prikazove
  radky (mozno s parametry), nic nenastavuji, logovani bezi do ukonceni
  programu (radove hodiny)
  - dlouhy provoz a vysoka rychlost prenosu si nejspise bude vyzadovat aby
  se automaticky zakladali log. nove soubory
  - soubor by mel obsahovat casove znacky, minimalne cas na zacatku a na
  konci, idealne casteji
  - platforma Windows XP

  Snad jsem uvedl vse, pripadne doplnim. Nejspis to nacmaram v LabVIEW,
  ale fungujici zaloha by se hodila. Kdyby mohlo oboji poslouchat zaroven,
  tak by to nebylo spatne.

  Tosa