OT: Licence SW od MS

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Srpen 28 13:17:57 CEST 2008

Na licenční politiku od Microsoftu se dělá několikadenní školení, což
samozřejmě většina obchodníků nemá a pak ti nejsou schopni poradit. Když
něco budeš potřebovat, zajdi si v Brně do Compuca (www.compuco.cz), část
obchodníků tam to školení má, takže pokud nedokáží poradit hned, tak to
dokáží poměrně rychle zjistit.
Každopádně tady je odpověď poměrně jednoduchá, krabicová verze Vist
samozřejmě přenositelná je, downgrade (současně opravdu ne) na Office 2003
možný není, pokud nezakoupíš OLP, ale k zakoupení OLP budeš potřebovat
koupit minimálně 5 OLP licencí Office 2007.
Taky si zjisti, jestli Microsoft v rámci legalizace ještě pořád nenabízí
zakoupení OEM licence operačního systému bez nutnosti kupovat hardware.