OT: Licence SW od MS

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Srpen 28 13:15:15 CEST 2008

> [...]
PT> potreba, takze myslim ze verze OEM je mimo diskuzi, spravne? Krabicove
PT> verze by nemely byt vazane na HW ale na vlastnika. Obchodnik mi rekl, ze
PT> ale kdyz ji nainstaluju, tak tim prenositelnost konci a pokud vymenim
PT> notebooky tak kupuji znovu, coz mi ale nejak nesedi. Ostatni SW si mohu
PT> prenaset jak chci. Teoreticky, myslim si, ze mohu mit i jeden SW
PT> nainstalovany na vice strojich pokud umim zarucit, ze jej pouzivam jen
PT> ja a v jeden okamzik pouzivam pouze jednu instanci SW. U OS to dokazu
PT> pochopit ze je to jine, ale zase svazani natrvalo s HW ... bral jsem to

Nevím jak u Visty, dřív jste mohl OS nainstalovat na 1 počítač a
libovolně měnit HW. Je možné že zavedením aktivace se podmínky
změnily.

PT> Druha vec se tyce licence Office 2007. Pokud si koupim licenci zmineneho
PT> produktu, mohu pouzivat SOUCASNE (nekdy i doopravdy bezici zaroven)
PT> starsi verzi Office 2003?

Pokud jste koupil O2007 jako upgrade tak nikoliv, můžete ale
provozovat obě verze na jednom PC. Pokud jste ho koupil jako nový
produkt tak máte 2 nezávislé produkty a můžete je provozovat současně
na různých PC.

Tomáš