Teplovzdusna pistol

oklovap oklovap@gmail.com
Čtvrtek Srpen 28 11:17:48 CEST 2008

My mame Makitu (modru :-)) a tiez spokojnost. cena lepsia ako modry
Bosch, vybrali sme model s "analogovym" nastavovanim teploty
(ten display sa mi zda zbytocny za ten cenovy rozdiel. Je to pistol
ticha (relativne, oproti doterajsim modelom inych zvacsa cinskych). Je
lahka a v neposlednom rade su tie nastavce naozaj za 400/ks podla mna
velmi drahe, takze sa celkom hodi mat ich v cene.

mp