OT: Nabidka zbylych soucastek

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Srpen 28 11:16:09 CEST 2008

Ahoj,

delal jsem misto pro nove soucastky a nasel jsem neco, co uz nebudu
potrebovat, tak by to bylo k mani za velmi dobre ceny:

Lantronix XPort - 4 kusy, nepouzite, cena 700 Kc bez DPH za kus
jednotlive, 650 Kc bez DPH za kus kompletne

Lantronix XPort Development Board, cena dohodou

Tectus TLM-20 (ID-12) - RFID modul, 1 kus, nepouzity, cena 200 Kc bez DPH
http://www.tec-tus.com/rfid/downloads/TLM-20-DS-V3-reader-module.pdf
http://www.elatec.cz/rfid/pdf/IDxx.pdf

Nano Reader Module AXA050 - RFID, 1 kus, nepouzity, cena 500 Kc bez DPH
http://www.elatec.cz/rfid/pdf/DB_Nanomodul_E.pdf

PVK40 - vyvojova deska PIC od Asixu, vcetne LCD modulu MC1602, USB
modulu UMS1B a redukce K2, mozno bez prislusenstvi, mozno dodat i
zdroj, nekolikrat kdysi pouzita, cena dohodou podle prislusenstvi
zhruba 50% z prodejni ceny
http://www.asix.cz/a6pvk40.htm

Ceny jsou bez DPH a bez postovneho.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert