[OT] Zasilka do USA?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Srpen 27 18:45:57 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 27.8.2008 od Tomáš Vymětal:

> DHL - to cenově trochu nedává, ale nabízí komplexní služby a umí
> splnit nesplnitelné.

Umi splnit nesplnitelne? Ja jsem zrovna vcera cekal jednu paletu DHL a
neznal jsem cislo zasilky. Nejblizsi depo tu mam v Teplicich a chtel
jsem tedy zjistit cislo do Teplic, abych se jich zeptal, kdy mi to ten
kuryr priveze. Naivne jsem si myslel, ze zavolam na tu jejich linku
(jine cislo na webu nemaji), reknou mi cislo do Teplic a tam uz se s
nimi domluvim.

Tak ani nahodou. Zenska na lince byla neoblomna a normalne kategoricky
mi rekla, ze kdyz nemam cislo zasilky, tak mi cislo na jejich pobocku
v zadnem pripade neda a vubec se se mnou nebude bavit. Takhle natvrdo.
Pak jsem se asi 5 minut dozadoval jeji nadrizene, nez jsem byl
prepojen. Ta mi cislo do Teplic take nedala, ale ze pry to zjisti a
zavola mi.

Nevolala, ja jsem si to cislo do Teplic nasel v telefonnim seznamu a
zjistil jsem si to sam. Nicmene to je vrchol drzosti, co si nektere
prepravky dovoluji. Za tu paletu jsem zacaloval dopravne 580 Kc bez
DPH a ta slepice mi neda ani telefonni cislo.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz