Nabidka prace

dejfson dejfson@gmail.com
Středa Srpen 27 12:48:31 CEST 2008

Ja bych si dovolil oponovat. To 'pokud mi kazdy mesic vydelas 10MKc'
totiz ve vetsine pripadu zalezi na souhre tymu.
Takze i kdyby Vam tech 10M byl schopen v pohode vydelat,musite mit
'managera' ci 'obchodnika' (nebo jak se to nazyva), ktery
Vam jednou mesicne prinese na stul podepsanou smlouvu na takovou
zakazku. Pak najednou zjistite, ze to ve vetsine pripadu
neni problem dobrych vyvojaru, ale prijem penez vazne predevsim na
strane obchodniku kteri nejsou schopni nic zajistit.

Ovsem kdyz se hlasite na pozici spickoveho vyvojare, vubec Vas
nezajima jak dobreho obchodnika ve firme mate a jak dobre zakazky je
schopny sehnat. Vy
znate sve schopnosti, ohodnotil jste je na 1M za mesic, a to jak Vas
budouci zamestnavatel dokaze Vasich schopnosti
vyuzit neni problem zajemce o praci, ale prave toho potencialniho
zamestnavatele.

Tudiz jedno ponauceni: pokud se hlasite do nejake firmy, je dobre se
podivat jake maji realizovane zakazky a za kolik penez - jestli vubec
nejake realizovali. U garazove firmy s rocnim obratem 10M muzete tezko
zadat o velky plat.

d.