[OT] Zasilka do USA?

Šula Miloš sula@rps.cz
Středa Srpen 27 11:10:40 CEST 2008

Mě se to taky stalo, byl to teda balík z/do ČR přes Českou poštu. Prostě
jsem přes měsíc a půl čekal a nic mi nepřišlo , tak jsem podal reklamaci
( dodnes nechápu, že za podání reklamace musím ještě zaplatit !!! ) a do 2
dnů mi to najednou přišlo. No samozřejmě pokud je ta reklamace neoprávněná
( jakože byla , když mi to pak přišlo ) tak vám ty peníze za reklamaci ani
nevrátí.Taky začínám mít pocit, že si někdo ten balík někam uleje a čeká co
se bude dít...

Miloš
----- Original Message -----
From: "Dee Jay" <deejay@email.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, August 27, 2008 10:45 AM
Subject: RE: [OT] Zasilka do USA?

Hm hm nejaká taková spekulace me napadla když sem posilal balik do ruska.
Posilal jsem ho zacatkem prosince, dosel za mesic a pul,ale az po reklamaci
- Ceska posta v tom prsty asi nemela, ochotne (i po telefonu) zjistili v
jakem pytli a kterym letadlem odletel do Ruska. Stále se nic nedelo, a tak
jsem podal reklamaci - svete div se za 3-4dny uz byl na miste urceni. Nahoda
?
Myslim ze si ho také nechali nekde "odlezet" ...

DJ