[OT] Zasilka do USA?

Dee Jay deejay@email.cz
Středa Srpen 27 10:45:22 CEST 2008

Hm hm nejaká taková spekulace me napadla když sem posilal balik do ruska.
Posilal jsem ho zacatkem prosince, dosel za mesic a pul,ale az po reklamaci
- Ceska posta v tom prsty asi nemela, ochotne (i po telefonu) zjistili v
jakem pytli a kterym letadlem odletel do Ruska. Stále se nic nedelo, a tak
jsem podal reklamaci - svete div se za 3-4dny uz byl na miste urceni. Nahoda
?
Myslim ze si ho také nechali nekde "odlezet" ...

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Snail Instruments
Sent: Wednesday, August 27, 2008 9:52 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: [OT] Zasilka do USA?

>Nejvice me mate, ze tracking nema zadny zaznam o prevzeti USPS na uzemi
USA?

>Jak dlouho to muze baliku trvat?

Me se stala obdobna vec letos na jare v opacnem smeru. Balik z USA, v
poradku predan zahranicni (ceske) poste, potom asi na mesic ten balik zmizel
z veskere evidence. Volal jsem na postu, osobne jsem navstivil oddeleni
reklamaci, dokonce uz jsem byl smireny s tim, ze se balik ztratil, a zbozi
jsem objednal znovu, pak jsem musel objednavku rusit. Moje soukroma
spekulace je, ze nekdo na letisti/poste tipuje pro nekoho baliky, jestli by
nestaly za ukradeni. No a kdyz nestoji, tak se zase vynori.

J. Hanzal