[OT] Zasilka do USA?

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Středa Srpen 27 09:51:30 CEST 2008

>Nejvice me mate, ze tracking nema zadny zaznam o prevzeti USPS na uzemi USA?
>
>Jak dlouho to muze baliku trvat?

Me se stala obdobna vec letos na jare v opacnem smeru. Balik z USA, v
poradku predan zahranicni (ceske) poste, potom asi na mesic ten balik
zmizel z veskere evidence. Volal jsem na postu, osobne jsem navstivil
oddeleni reklamaci, dokonce uz jsem byl smireny s tim, ze se balik
ztratil, a zbozi jsem objednal znovu, pak jsem musel objednavku
rusit. Moje soukroma spekulace je, ze nekdo na letisti/poste tipuje
pro nekoho baliky, jestli by nestaly za ukradeni. No a kdyz nestoji,
tak se zase vynori.

J. Hanzal