[OT] Zasilka do USA?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Srpen 27 09:20:46 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 27.8.2008 od Pavel Novotny:

> Obcas se tu probiraji zasilky z USA, mam opacny problem,
> 12.8.08 jsem odeslal Ceskou postou Standardni ekonomicky balik do USA (Euless - Texas).
> Z pocatku to vypadlo naprosto idilicky,podle tracking informaci z
> USPS (kupodivu jsou presnejsi nez tytez z cpost.cz, kde neuvadi casy, jen dny)
> -          balik podan 12.8.08 v 13:29,
> -          zasilka prepravovana k vymenovaci poste
> -          13.8.08 v 8:10 zasilka odeslana postou Praha 120 22000 do zeme urceni USA
> -          zde stopy, respektive Tracking informace konci.

Tak je na ceste. Kdyz je standardni ekonomicky, tak jde nekdy hodne
moc dlouho.

> Vcera jsme mluvil s adresatem zatim mu nic nedorazilo, pricemz
> baliky od nej dorazi do cca 7 dnu a to i s celnim odbavenim na
> pretizene poste u nas.

Pomaly balik z USA nejdrive tyden ceka na odeslani, po tydnu ho
odeslou a jde ruzne. Nekdy je za dalsi tyden tady, nekdy to trva 2-3
tydny. Me zrovna jde z USA zasilka, kterou mi omylem poslali snekem, a
odesilali ji 12.8., pak tyden cekala na poste, pricemz 19.8. odesla z
USA. Jeste tu neni.

Zrejme je nekde po ceste pekny bordel obema smery...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz